środa, 1 kwietnia 2015

Ogłoszenie parafialne.

Kochani moi czytelnicy.
Bardzo Was przepraszam, że tak długo nie ma rozdziału. Jednak jestem w liceum i nauka jest u mnie na pierwszym miejscu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
W związku z tym, że nie mam za bardzo czasu oraz wena wyjechała na wakacje, jestem zmuszona zawiesić bloga.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Była to dla mnie bardzo trudna decyzja, jednak ja naprawdę nie mam już siły, aby to wszystko ze sobą połączyć.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Przepraszam.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mam nadzieje, że nie obrazicie się na mnie z tego powodu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nie wiem kiedy go odwieszę.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Może po zakończeniu roku szkolnego.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nie wiem jeszcze.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Zobaczymy.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A teraz.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
No cóż...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Do zobaczenia!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PRIMA APRILIS :D 
Ach, musiałam ;p Pewnie się skapnęliście wcześniej, no ale... Musiałam :D No więc bloga nie zawieszam, jednak reszta jest prawdą :( Zaczęłam pisać 15 rozdział i... No i właśnie nic xdd Trzeba cierpliwie poczekać. Nie mam czasu i weny. Jak choć jedno do mnie wróci, pojawi się rozdział. Trzymajcie więc za to kciuki.
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, powodzenia w pisaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz jak tylko będziesz miała chwilkę i wenę! Z niecierpliwością czekamy!
    Zwłaszcza ja.
    Arjana
    P.s Zrobił ci ktoś fajnego psikusa?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej droga Shino!
    Gdzie się podziewasz?
    Kiedy zamierzasz do nas wrócić???
    Twoja wierna fanka
    Arjana
    P.s U mnie 5 rozdział w końcu :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!!! Shiiiiinaaaa! Zawiesiłaś czy porzuciłaś bloga? Odezwij się proszę :(
      Stęskniona Arjana

      Usuń
  4. Shina! Nominowałam Cię Liebster Award! Szczegóły u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Shina! Nominowałam Cię Liebster Award! Szczegóły u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja:*wejście smoka* Witam!
    Spectra: *załamy idzie za autorką* Teraz będziesz tak latać? Nawet na takie blogi, które nie dają znaku życia?
    Ja: Jestem cierpliwa.
    Spectra: Jasne.
    Shun: Nie powiedziałbym.
    Hydron: W stosunku do nas coś tego nie okazujesz O.O
    Shadow: Na zielonej łące pasą się zające, raz, dwa, trzy!
    Ja: Shadow was uratował panowie.
    Hydron: Chyba nie oczekujesz podziękowań Prove?
    Shadow: Angel i tak cię nienawidzi.
    Hydron: Jak to?!
    Jessie: Mieliśmy kuźwa mać komentować a nie! Już ruszać się!
    Spectra: Od kiedy tu rządzisz?
    Jessie: Od kiedy zostałam główną bohaterką i postacią Angel! Więc mordy w kubeł!
    Ja: *popija herbatkę* Spokojnie, Jenny jest od ustawicznego darcia się na wszystkich *odstawia kubek* Ohayo ^^ Jestem Angel jak widać i momi, że od dawna nie ma kolejnych rozdziałów (smutek :() to wiernie czekam aż powrócisz. Czekam na dalszy ciąg ShunxAlice i SpectraxShina *.* Bo będą razem? Prawda?
    Spectra: Krew ci z czoła leci.
    Ja: Mówiłam, że mam jakiś nadmiar.
    Jessie: Głupoty.
    Ja: Tego też.
    Jessie: *ukłon* Jestem Jessica w skrócie Jessie lub Jess.
    Shadow: Po co się przedstawiasz?
    Jessie: Kultura to się zwie a niektórym *wzrok na Spectrę i Hydrona* Tego brakuje.
    Spectra&Hydron: My jesteśmy wszędzie znani!
    Ja: Wędrujemy dalej! To my czekamy na następny bo nie wątpię, że kiedyś się pojawi ^^

    OdpowiedzUsuń